Plastové obaly

Lahve na víno

Výroba lahví

Lahve na pivo

 

PARTNEŘI NAŠEHO WEBU


 


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu
www.lahvenamleko.cz

 

článek 1 - Základní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi firmou Bema Lanškroun s.r.o. (dále jen "prodávající"), a jejími zákazníky (dále také "kupující")
v oblasti distribuce s plastovými obaly.


Prodávající: prodávajícím se rozumí firma Bema Lanškroun s.r.o., která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 259 99 401, DIČ CZ25999401 (plátce DPH). Firma je specializovaný distribuční velkoobchod s plastovými obaly.

Kupující: kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu při registraci pouze své nezbytné kontaktní údaje, které jsou potřebné pro vyřízení jeho objednávky, případně údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

 

článek 2 - Bezpečnost a ochrana informací

Registrací na stránkách internetového obchodu www.lahvenamleko.cz souhlasí registrovaná osoba se shromažďováním a používáním základních informací o jeho osobě a nákupech. Provozovatel internetového obchodu www.lahvenamleko.cz, firma Bema Lanškroun s.r.o., zaručuje všem zákazníkům tohoto internetového obchodu ochranu jejich osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů, a zároveň se zavazuje, že osobní údaje neposkytne v jakékoli podobě třetí straně, s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkající se objednaného zboží (sdělení nutných údajů: jméno, telefon a dodací adresa přepravci).

Přeje-li si registrovaná osoba, aby údaje o její osobě byly vymazány nebo nechce-li přijímat informační newsletter, pro jehož odebírání se registrovala, informuje o tom provozovatele internetového obchodu www.lahvenamleko.cz na e-mailové adrese objednavky@lahvenamleko.cz

 

článek 3 - Sídlo firmy a prodejní doba

Pokud máte zájem si přímo prohlédnout naše produkty, je osobní návštěva u nás ideální.

Bema Lanškroun s.r.o.
Dukelských hrdinů 14
563 01 Lanškroun

GPS:    49°54'25.268"N, 16°37'26.212"E

 

Pondělí 07:00 – 12:00 12:30 – 15:30
Úterý 07:00 – 12:00 12:30 – 15:30
Středa 07:00 – 12:00 12:30 – 15:30
Čtvrtek 07:00 – 12:00 12:30 – 15:30
Pátek 07:00 – 12:00 12:30 – 15:30
     

Objednávky internetového obchodu www.lahvenamleko.cz přijímáme 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

 

článek 4 - Ceny

V internetovém obchodu www.lahvenamleko.cz jsou ceny vždy aktuální a platné pro objednání v tomto internetovém obchodu. Případné slevy se nesčítají. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
V případě zaslání do zahraničí, není součástí ceny clo ani další místní poplatky, které jsou nákladem kupujícího.

 

článek 5 - Objednávání

Kupující kupuje zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí e-mailem nebo telefonicky cenu a pravděpodobný termín dodání. Tuto cenu je prodávající oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a v závislosti na vývoji kurzu Kč (CZK) vůči zahraničním měnám. Pokud kupující s takovouto změnou nesouhlasí, objednávku nepotvrdí a tato není realizována.

 

článek 6 - Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy v případě, že kupující odebral zboží jiným způsobem než osobně v sídle prodávajícího (bylo mu doručeno smluvním přepravcem).

V souladu se zákonem č. 367/2000, má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží v případě, že zboží objednal jinak než osobně a bylo mu doručeno libovolným přepravcem. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutné splnit níže uvedené podmínky:

  • Odeslat e-mail na adresu objednavky@lahvenamleko.cz s následujícím textem: "Žádám o jednostranné odstoupení od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a žádám o vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:.....................".
  • Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství ), s veškerými identifikačními prvky (etikety, nálepky). Neposílejte zboží na dobírku - takové nebude převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího. V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět. V případě, že byl přiložen ke zboží také dárkový předmět, musí být navrácen také tento dárkový předmět za dodržení výše uvedených náležitostí.
  • Po přijetí a kontrole vráceného zboží a příslušenství Vám vystavíme opravný daňový doklad a zašleme jej na e-mailovou adresu z objednávky. Opravný daňový doklad vytiskněte, doplňte Váš podpis, datum a místo podpisu, a odešlete oskenovaný na e-mail objednavky@lahvenamleko.cz nebo na adresu sídla firmy.
  • Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání, a které nebylo v době objednávky skladem a jiné zboží, u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.
  • Dovolujeme si informovat kupující (ze zahraničí), že v případě odstoupení od smlouvy jim mohou být, účtovány náklady spojené s poštovným a vrácením uhrazené částky (vrácená částka může být ponížena o tyto vzniklé náklady).
  • Žádáte-li odstoupení od smlouvy, dbejte na to, aby obalový materiál zboží nebyl zároveň vnějším obalem zásilky, neboť velmi často dochází k znehodnocení tohoto obalového materiálu a náklady na znovuzabalení by Vám byly vyúčtovány při vracení uhrazené částky.

článek 7 - Informace o produktech

Informace o zboží nabízeném v internetovém obchodě www.lahvenamleko.cz prodávajícího, mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.

 

článek 8 - Platební podmínky

  • platba v hotovosti při osobním převzetí zboží v sídle firmy (zboží objednané v internetovém obchodě www.lahvenamleko.cz NELZE platit platební ani kreditní kartou),
  • bezhotovostní platba předem na účet v České republice, na účet na Slovensku. Bankovní převod a připsání částky na účet prodávajícího může trvat 1 - 5 dnů. Po připsání celkové částky na účet  prodávajícího, bude skladové zboží odesláno. Skladové zboží bude při vytvoření objednávky rezervováno a neskladové objednáno. Zboží bude rezervováno sedm dní. Nebude-li celková částka do této doby připsána na účet prodávajícího, a nedomluví-li se kupující s prodávajícím jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění.
  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od kupujícího osoba pověřená přepravcem).

Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

 

článek 9 - Dodací podmínky

Osobní odběr na firmě:

Objednané zboží je možné vyzvednout po potvrzení  objednávky na adrese sídla firmy v běžné pracovní době. Zboží bude  rezervováno ve firmě sedm dní. Nedomluví-li se kupující s prodávajícím  jinak, bude objednávka po této době stornována bez předchozího upozornění.

Zaslání prostřednictvím smluvního přepravce:

Zboží, které je skladem, bude odesláno kupujícímu první následující pracovní den po připsání celkové částky na účet prodávajícího. Zboží na dobírku bude expedováno do pěti pracovních  dnů. V případě, že bezprostředně před Vámi jiný zákazník vykoupil poslední skladový kus Vámi požadovaného produktu, odesíláme toto zboží do 14 dnů.

O odeslání zásilky informuje prodávající kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo SMS, ve kterých najde kupující případný odkaz na sledování zásilky.

Cena dopravy:

Cena dopravy za zboží do 15kg v rámci České republiky je 247,-Kč bez DPH, jinak dle cen dopravních společností. Cena dopravy za zboží na Slovensko je dle váhy a cen dopravních společností.

Ceny jsou orientační, a prodejce si vyhrazuje právo na změny v závislosti na druhu zboží!

Reklamace přepravy zboží:

Adresát je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená.
V žádném případě by neměl podepisovat přepravci dodací list před důkladnou kontrolou zboží a to i pod obalem! V případě poškození je nutné s přepravcem sepsat škodní protokol. E-mailem na adresu objednavky@lahvenamleko.cz či poštou prodávajícímu na adresu prodejny, zaslat kopii reklamačního zápisu vystavenou na místě přepravcem, nejlépe s fotografiemi. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu dodacího listu nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu druhu přepravy - zejména z časových důvodů, změna ceny přepravy je závislá na dohodě prodávajícího s kupujícím.

Při nákupu zboží nad 10000ks hradí náklady na dopravu - v rámci České republiky, prodávající. Dopravné má tedy kupující ZDARMA.

Na zboží, které není skladem, doporučujeme informovat se na e-mailové adrese objednavky@lahvenamleko.cz nebo na telefonním čísle +420 734 600 351 (v běžné pracovní době firmy).

Dodání do zahraničí (jiného než Slovenská republika) záleží na konkrétní domluvě s prodávajícím. Zájemce kontaktuje prodávajícího na e-mailovou adresu objednavky@lahvenamleko.cz. Cena dopravného se v tomto případě řídí ceníkem přepravní společnosti, která přepravu zabezpečuje.

 

článek 10 - Záruční podmínky

Záruční podmínky na zboží se řídí reklamačním řádem prodávajícího.

 

článek 11 - Závěrečná ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. ledna 2013 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.lahvenamleko.cz. Kupující souhlasí se zasláním faktury v elektronické podobě do e-mailové schránky, po doručení zásilky. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., jakož i předpisy souvisejícími.

 

 

Reklamační řád internetového obchodu

www.lahvenamleko.cz

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka (dále jen "kupující") při uplatňování reklamace zboží nakupovaného u firmy Bema Lanškroun s.r.o. (dále jen "prodávající") prostřednictvím internetového obchodu www.lahvenamleko.cz. V případě,
že potřebujete získat jakékoliv doplňující informace o vyřízení své reklamace, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese objednavky@lahvenamleko.cz, nebo na telefonním čísle +420 734 600 351 (v pracovní době firmy).

 

článek 1 - Obecné podmínky reklamace

Povinnosti a práva kupujícího: kupující je povinen ve vlastním zájmu dodané zboží před převzetím důkladně prohlédnout a v případě shledání zjevných vad neprodleně informovat přepravce, který zboží doručil, nebo prodejce, který zboží prodal.

Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo vyřízení reklamace oznámeno, nejpozději však do 60 dnů od přijetí výrobku do reklamačního řízení, bude mu účtován poplatek za uskladnění ve výši 20,- Kč denně.

Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do šesti měsíců ode dne, kdy mu vyřízení reklamace bylo oznámeno, resp. do šesti měsíců od uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace, má prodávající právo reklamovaný výrobek prodat. S výtěžkem prodeje bude naloženo dle příslušných ustanovení občanského zákoníku (poplatek za uskladnění, náklady prodeje).

Kupující bere na vědomí, že v případě úmyslného poškození výrobku nebo nesprávné manipulace s výrobkem, to vše s cílem získání majetkového prospěchu v rámci reklamačního řízení, může být toto jeho jednání kvalifikováno jako trestný čin podvodu. Prodávajícímu pak vzniká nárok na náhradu škody, kterou mu kupující svým jednáním způsobil. V případě pozdější reklamace v záruční době může kupující informovat prodávajícího jednou z následujících možností:

  • na e-mailovou adresu objednavky@lahvenamleko.cz, nebo na telefonním čísle
    +420 734 600 351 (v běžné pracovní době firmy),
  • osobně ve firmě.

Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno, že se jedná o zásilku reklamační slovem "REKLAMACE".  Bude-li reklamace řešena vrácením peněz, je nutné pro vyplacení předložit originální nákupní doklad, a proto doporučujeme vytvořit kopii nákupního dokladu, kterou pečlivě uschováte. Balík musí obsahovat seznam zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány. Neposílejte reklamované zboží na dobírku - takové nebude převzato. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího.

Povinnosti a práva prodávajícího: reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, ze zákona nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

 

článek 2 - Záruční doba

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců, není-li u vybraných značek uvedeno jinak. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit.

 

článek 3 - Záruční podmínky

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití v českém jazyce. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od přepravce.

Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v kvalitě či kvantitě), je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) zprávu adresovanou prodávajícímu, který vyhotovil prodejní doklad. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

  • Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 

článek 4 - Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný od 1. ledna 2013 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění. Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.lahvenamleko.cz.

Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu, a proto se snažíme jeho průběh maximálně usnadnit tak, aby vše proběhlo rychle a k maximální možné spokojenosti obou stran.

 

www.lahvenamleko.cz

Njg3N